|    Wakacje!
  • 20
  • lipca
  • 2019
  • |


Najlepsi uczniowie

  • Zuzanna Strzelczyk - śr. 5,67 - Vb
  • Michał Lech - VI
  • Jakub Strzelczyk - śr. 5,31 - IIIb oddz. gim.
  • Zuzanna Wieczorek - IVa
  • Natalia Masiak - Vb
  • Kinga Olczak - Vb
  • Wiktoria Sobkiewicz - Vb
  • Hanna Bernaciak - śr. 5,17 - VIII
  • Krzysztof Delega - Va
  • Julia Skiba - Va
  • Maja Słomska - Va
  • Aleksandra Plak - VI
  • Jakub Kołodziejczyk - VI
  • Julia Kozicka - Vb
  • Amelia Sobkiewicz - Vb
  • Hanna Majewska - VIIb
  • Tymoteusz Kuc - VI
  • Bartłomiej Ćwiek - Va
  • Maja Filipiak - IVa
  • Julian Kuc - IVb

Zadanie 8

 Zadanie nr 8

 Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem „Nie jesteś sam”. Jak monitorować sytuację osób z otoczenia szkolnego lub środowiskowego, które znalazły się w biedzie, chorobie, stanie sieroctwa społecznego lub „eurosieroctwa”; gdzie szukać pomocy”

 

 11 marca 2014 r. uczniowie klas młodszych uczestniczyli w konserwatorium przeprowadzonym pod kierunkiem pani Anny Nowak, którego celem było uświadomienie dzieciom problemu samotności wynikającego z powodu różnych sytuacji życiowych. W czasie spotkania dzieci dowiedziały się o która  o osobach  z najbliższego otoczenia,  które znalazły się w biedzie, chorobie i  stanie sieroctwa społecznego. Zajęcia  były przygotowane w oparciu o materiały  opracowane przez Panią Justynę Malinowską, kierownika GOPS w Głowaczowie. Konserwatoria  uświadomiły  dzieciom  jak można pomagać tym, którzy znaleźli się  w trudnej sytuacji życiowej.

 Uczniowie klas starszych w ramach realizacji wyżej wymienionego zadania obejrzeli prezentację multimedialną pt: „Nie jesteś sam” przygotowaną przez koordynatora. Prezentacja przybliżyła uczniom  między innymi problem biedy, ubóstwa, czy eurosieroctwa. Prowadząca omówiła formy pomocy osobom potrzebującym oraz instytucje do których o taką pomoc można się zwrócić. Następnie uczniowie wzięli udział w dyskusji przeprowadzonej pod kierunkiem pani pedagog, której celem było między innymi kształtowanie postaw wobec osób dotkniętych problemem samotności z powodu trudnej sytuacji społecznej znajdujących się w szkole i najbliższym środowisku.