|    Wakacje!
  • 16
  • września
  • 2019
  • |


Najlepsi uczniowie

  • Zuzanna Strzelczyk - śr. 5,67 - Vb
  • Michał Lech - VI
  • Jakub Strzelczyk - śr. 5,31 - IIIb oddz. gim.
  • Zuzanna Wieczorek - IVa
  • Natalia Masiak - Vb
  • Kinga Olczak - Vb
  • Wiktoria Sobkiewicz - Vb
  • Hanna Bernaciak - śr. 5,17 - VIII
  • Krzysztof Delega - Va
  • Julia Skiba - Va
  • Maja Słomska - Va
  • Aleksandra Plak - VI
  • Jakub Kołodziejczyk - VI
  • Julia Kozicka - Vb
  • Amelia Sobkiewicz - Vb
  • Hanna Majewska - VIIb
  • Tymoteusz Kuc - VI
  • Bartłomiej Ćwiek - Va
  • Maja Filipiak - IVa
  • Julian Kuc - IVb

Zadanie 6

Zadanie nr 6

 „Kibole, blokersi, grupy podwórkowe – co robić, jeśli rozpoznajesz zagrożenie, jak bronić się przed wciągnięciem do „paczki”?”

 

27 stycznia 2014 roku w  ramach  realizacji zadania VI gościliśmy w naszej szkole policjantkę starszą sierżant  panią Ilonę Tarczyńską, Specjalistę Zespołu Prewencji ds. Nieletnich i Patologii z Komendy Powiatowej Policji w Kozienicach, która przeprowadziła konserwatoria dla uczniów młodszych i starszych  w dwóch oddzielnych turach. Spotkanie z uczniami poświęcone było zwiększeniu poziomu bezpieczeństwa wśród uczniów oraz podniesieniu świadomości dotyczącej funkcjonowania  w środowisku różnych subkultur takich jak np. blokersi, kibole, grupy podwórkowe. Pani policjant mówiła jak rozpoznać zagrożenie, jak bronić się przed wciągnięciem do tzw. „paczki”. Poruszono również temat kulturalnego   i bezpiecznego zachowania się na stadionach w czasie meczy oraz w sytuacjach zagrożenia ze strony pseudokibiców. Uczniowie mieli okazję obejrzeć prezentację multimedialną dotyczącą różnicy między kibicem a kibolem, a także przedstawiono im   przykłady różnych subkultur jakie można spotkać w naszym kraju. Uczniowie chętnie wzięli udział w dyskusji  oraz zadawali pytania na które odpowiadała Pani Policjantka Wyrazili chęć współpracy z dorosłymi – pedagogiem, wychowawcą, rodzicami czy policją w razie zagrożenia. Po skończonych zajęciach uczniowie klas starszych wzięli udział w konserwatoriach w ramach których stworzyli  przykłady zasad właściwego  kibicowania oraz spisali własne propozycje haseł dla kulturalnego kibica.  Z okazji obchodów Pierwszego Dnia Wiosny uczniowie klas 4-6 rozegrali mecz piłki nożnej podczas którego kibice w sposób kulturalny wspierali swoje drużyny